صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
بیرانوند در شورای اشتغال استان گلستان اعلام کرد:

تأکید ویژه بر مهارت‌آموزی و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بانوان در مصوبات شورای عالی اشتغال

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال در مصوبات شورای عالی اشتغال کشور بر مهارت‌آموزی و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بانوان تأکید ویژه‌ای شده است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی‌بیرانوند» در نشست شورای اشتغال استان گلستان با اشاره به سامانه ملّی رصد اشتغال بر قابلیت‌های فراوان این سامانه اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌‌توانند در امر گزارش‌گیری از این سامانه به‌ نحو شایسته‌ای برای ایجاد اشتغال بهره ببرند.
 
وی افزود: بنابر آمار ثبتی، رصد، تحلیل و بررسی‌های سامانه مذکور می‌توان سیاست‌گذاری بهتری برای بهبود فضای کسب‌و‌کار و ایجاد اشتغال پایدار انجام داد و این مهم‌ترین کارکرد سامانه رصد است.
 
گلستان در ثبت تعهد اشتغال بالاتر از میانگین کشوری عمل کرده است
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ تحقق ثبت اشتغال در کشور ۳۱ درصد است اما استان گلستان تا به امروز در تحقق اشتغال تعهد شده سال ۱۴۰۲، عملکرد ۳۳ درصدی دارد که ۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.
کریمی‌بیرانوند با تأکید بر این‌که رویکرد کارگروه اشتغال استان باید به سمت ایجاد انگیزه کار و امید در جوانان باشد، افزود: تمام فعالیت‌های حوزه اشتغال به‌روزرسانی و برخط شده و این یکی از افتخارات دولت سیزدهم و نمونه آن ایجاد سامانه جستجوی شغل است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024