صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رئیس دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی منصوب شد

«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی طی حکمی «علیرضا عسگریان» را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:
مستند به ماده (۱۳) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و جایگاه کلیدی شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی در هماهنگی سیاست‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه رفاه و تأمین اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی» تعیین می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: لازم است در انجام این وظیفه ضمن راه‌اندازی دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی در سه ماه آینده، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی لازم در ساختار دبیرخانه شکل گیرد. در این راستا معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه مکلف به همکاری می‌باشند.
همچنین، ضروری است از حداکثر ظرفیت دبیرخانه شورای عالی برای تحقق وظایف این شورا در زمینه هماهنگی سیاست‌های اجتماعی، تعامل با دبیرخانه سایر شوراهای فرابخشی برای حل مسائل اجتماعی، بررسی و ارائه پیشنهاد اصلاح سیاست‌های رفاه و تأمین اجتماعی، پیشنهاد اصلاح بودجه سالانه رفاه و تأمین اجتماعی در قالب سیاست‌های عمومی و بودجه‌ای کشور و ارائه آن به شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی اقدامات لازم صورت پذیرد.
در پایان حکم مزبور نیز آورده است: از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را خواستارم و امیدوارم در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنامه‌های دولت مردمی و انجام وظایف محوله موفق باشید

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۶۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۹     ساعت: ۱۶ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024