صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران:

خانه دار شدن ۲ خانواده مددجوی شرق تهران

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران از خانه دار شدن ۲ خانواده ۳ و ۴ نفره تحت حمایت این اداره با مشارکت حامیان و خیّران خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جعفر شایگان با بیان اینکه ارائه خدمات تأمین مسکن در قالب خرید، احداث و تعمیرات مسکن به جامعه هدف تحت حمایت ارائه می شود، گفت: با توجه به گرانی مسکن، کمک های حامیان، خیّران تأثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت دارد.

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران، افزود: در همین جهت با همکاری حامیان و خیّران یک واحد مسکن مددجویی روستایی با زیربنای 72 متر مربع در روستای بیجار بنه شهرستان لاهیجان از توابع استان گیلان خریداری و به خانواده سه نفره ای که به علت از سال 1397 تحت حمایت این اداره بودند، تحویل شد.

وی بیان کرد: برای تأمین این واحد مسکن مددجویی بالغ بر 850 میلیون تومان از محل کمک های حامیان، خیّران،اعتبارات دولتی و آورده مددجو هزینه شده است.

شایگان همچنین به خانه دار شدن یک خانواده 4 نفره تحت حمایت این اداره در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و افزود: این خانواده به علت از کارافتادگی سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره بودند که با دریافت تسهیلات وام مسکن و همچنین آورده مددجو با هزینه ای بالغ بر 368 میلیون تومان خانه دار شدند.

در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد تعیرات مسکن  ویژه جامعه هدف تحت حمایت، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 خانواده تحت حمایت این اداره از هزینه تعمیرات مسکن به مبلغ 100 میلیون تومان بهره مند شده اند.

رئیس اداره کمیته امداد شرق تهران، تصریح کرد: هم اکنون نیز تعمیر منزل 4 خانواده تحت حمایت دیگر نیز در دست اقدام است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۶۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۹     ساعت: ۱۷ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024