صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرتضوی:

واردات بی‌رویه موجب زیان دیدن کارخانجات کشور می‌شود

رئیس‌جمهور گزارش‌های مستدل وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از بخش رسانه‌ای دولت و دیگر رسانه‌ها خواست، نسبت به تببین اقدامات و فعالیت‌های دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» برگزار شد، وزرا و اعضای کابینه با ارائه گزارش‌هایی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت‌گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.


«سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم ضمن ارائه گزارشی از بازدید خود از معادن ذغال‌سنگ استان کرمان و نیز رونق و رشد کیفی و کمی تولید در صنایع مس، نظرات و درخواست‌های کارگران را به اطلاع اعضای جلسه رساند.
وزیر کار همچنین واردات بی‌رویه را موجب زیان دیدن کارخانجات کشور دانست.


در ادامه این جلسه رئیس‌جمهور ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجاسی و باهنر و همه شهدای دولت، تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم را از اولویت‌های اصلی مجموعه اقدامات و فعالیت‌های دولت دانست و با تأکید بر ضرورت پرهیز از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی گفت‌:‌ نظرات کارشناسی پشتوانه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها در دستگاه‌های اجرایی است، اما باید مراقبت کرد که نظر اولیه یا غیرجامع یک کارشناس بهانه‌ای برای تأخیر و توقف انجام و اجرای طرح‌های دولت نشود.


دکتر رئیسی گزارش‌های مستدل وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از اقدامات و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از بخش رسانه‌ای دولت و دیگر رسانه‌ها خواست، نسبت به تببین اقدامات و فعالیت‌های دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲     ساعت: ۱۲ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024