صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

میزخدمت سازمان ثبت احوال در نماز جمعه این هفته تهران بر پا می شود

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، سازمان ثبت احوال کشور در نماز جمعه این هفته تهران در ۳ شهریور ۱۴۰۲ با استقرار میز خدمت نسبت به اخذ درخواست‌های صدور کارت هوشمند ملی و تعویض شناسنامه و همچنین ارائه مشاوره حقوقی اقدام می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با فرارسیدن هفته دولت ، سازمان ثبت احوال کشور با استقرار میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به ارائه خدمات در خصوص کارت هوشمند ملی و تعویض شناسنامه نموده که شهروندان می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی و مدارک لازم به این میزخدمت مراجعه و از خدمات سازمان ثبت احوال بهره مند شوند.
این اقدام در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم و دستورات رئیس سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر حضور مدیران در بین مردم و پاسخگویی لازم و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در جهت تسریع در امور آنان می‌باشد.

طی برپایی این میز خدمت، مدیران و کارشناسان سازمان ثبت احوال کشور با مردم دیدار و گفت‌و‌گو کرده و ضمن پاسخ به مشکلات و سوالات آنان به جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی مراجعان دستورات لازم را صادر خواهند نمود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۰۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۳     ساعت: ۱۰ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024