صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرتضوی:

یک نفر پشت نوبت دریافت مستمری در بهزیستی نداریم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و امروز با افتخار اعلام می‌کنم یک نفر پشت‌نوبتی نداریم.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، «سیدصولت مرتضوی» در شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان اظهار کرد: در حکومت اسلامی اساساً کارگزاران وظایفی برعهده دارند و حکمرانی در جامعه اسلامی با حکمرانی با سایر جوامع متفاوت است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در جوامع اسلامی رابطه حاکم با مردم رابطه خادم و مخدومی است، مردم صاحب حق هستند و کارگزاران وظیفه‌شان استیفای حقوق مردم است.
مرتضوی بیان کرد: در ساختار حکمرانی حضرت امیرالمومنین(ع) این واژگان را به عینه ملاحظه می‌کنید و نگاه عادلانه به آحاد مختلف بشر سرمنشاء گرفته از آموزه‌های دینی است.
وی افزود: زمامداران باید بستر رشد توسعه جامعه را فراهم کنند، به‌رسمیت شناختن اقتصاد اختصاصی و سرمایه شخصی اشخاص و توسعه فرهنگ تعاون که خروجی آن تعبیر به زندگی آبرومندانه است از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.
مرتضوی تصریح کرد: خدمات زیادی در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده که گاهی حافظه بلندمدت ما محدود است، چند سال قبل از انقلاب بار بخش قابل توجهی از درمان کشور برعهده کارشناسان و پزشکان درمان بود که از هندوستان و پاکستان در ایران حضور یافتند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مراکز استان‌ها دسترسی به پزشک متخصص وجود نداشت. بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم ایجاد شده و به این میزان در دو سال آینده نیز ایجاد خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۸۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۵     ساعت: ۲۰ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024