صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اداره جنوب تهران بازدید کرد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهارمین روز از هفته دولت به صورت سرزده از فعالیت های اداره جنوب تهران در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت بازدید کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز دوشنبه ششم شهریور ماه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمتیه امداد استان تهران به صورت سرزده از فعالیت های اداره جنوب تهران ( مناطق 11، 16 و 19) در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت بازدید کرد.

پرپنچی در نشست با سیامک محتشم رمضانی، رئیس اداره کمیته امداد جنوب تهران با تأکید برپاسخگویی به درخواست های مددجویی از طریق سامانه سُها ( امداد هوشمند و کارآمد)، گفت: این سامانه با هدف اصلی هوشمند سازی امور کمیته  امداد، ثبت اطلاعات هر یک از افراد تحت حمایت و تسهیل و تسریع در امور خیران و افراد تحت  تحت حمایت، راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه سامانه سها بستری را ایجاد کرده است تا مددجویان بتوانند بدون مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، نیازهای خود را ثبت کنند، افزود: هنگامی‌که یک فرد درخواستی را در سامانه سها ثبت نام می‌کند، چند وب سرویس، نیاز فرد را صحت‌سنجی می‌کنند و در نهایت با تأیید مددکاران کمیته امداد، فرآیند ارائه خدمت آغاز می‌شود.

وی فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان‌سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و افزود: واقع این مراکز بازوان پرتوان و تشکل‌های مردمی مکمل فعالیت‌های کمیته امداد هستند.

پرپنچی با اشاره به اجرای طرح قرض ماندگار، بیان کرد:  در قالب این طرح، نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به مددجویان عزیز تحت حمایت دارند ، می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: خدمات معوض صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اجرای طرح قرض ماندگار تقویت شده واز محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران از مشکلات مددجویان عزیز تحت حمایت وسایراقشار نیازمند گره گشایی می شود.

وی در پایان به تعامل با بانک های عامل به منظور تسریع  در پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان تأکید و عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه روند ارائه تسهیلات مورد نیاز برای ایجاد و توسعه طرح های اشتغال تسریع شود.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۶     ساعت: ۲۰ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024