صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
صفری خبر داد:

عزم جدی وزارت امور خارجه دولت سیزدهم برای تعامل با بخش تعاون کشور

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از عزم جدی وزارت امور خارجه دولت سیزدهم برای تعامل با بخش تعاون کشور خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی صفری» در نشست تخصصی توانمندی شرکت‌های تعاونی پیشران و صادرات‌محور به‌مناسبت هفته تعاون ضمن تبریک این هفته از عزم راسخ دولت سیزدهم برای ایجاد شغل و توسعه تجارت از طریق صدور خدمات فنی و مهندسی، انتقال تکنولوژی، ترانزیت کالا و صدور فناوری‌های دانش‌بنیان خبر داد.
 
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت موجود در کشور، ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، به‌روز بودن صنعت بسته‌بندی و توجه به بازارهای نوظهوری مثل کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین و استفاده از دانش و تجربه متخصصان در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی و مهندسی را از عوامل مهم در دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه تعاونی‌ها دانست.
 
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در پایان افزود: وزارت امور خارجه آمادگی کمک به تحکیم، ثبات و توسعه بازارهای صادراتی موجود و جستجوی بازارهای جدید را دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
در بخش پایانی این نشست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح سفیر تعاون از خدمات و تلاش‌های دکتر صفری در زمینه حمایت از توسعه تجارت و تقویت صادرات تعاونی‌‌های کشور تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۰۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۶     ساعت: ۲۱ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024