صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در جهت هوشمندسازی تجهیزات صدور شناسنامه

دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در جهت ارتقا و هوشمندسازی تجهیزات صدور شناسنامه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به استفاده حداکثری از توان شرکت‌های دانش بنیان در سازمان ثبت احوال کشور، اظهارکرد: سازمان ثبت احوال کشور در نظر دارد برای ارتقای کیفیت و تنوع خدمات به شهروندان در خصوص استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین احراز هویت، تولید بدنه و تراشه کارت هوشمند ملی، ارتقا و هوشمندسازی تجهیزات صدور شناسنامه، تولید اسکنرهای اثرانگشت و عنبیه، ابزارهای تصویربرداری و پردازش تصویر برای شناسایی و کشف جعل، تجهیزات امنیتی و ذخیره‌ساز و تولید کلید و گواهی الکترونیک از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده نماید.

وی ادامه داد: انجام مطالعه در این خصوص به منظور افزایش سطح اتقان اسناد و مدارک هویتی صورت پذیرفته است.

معاون وزیر کشور بیان کرد: در این رابطه تولید برخی نرم افزارهای مورد نیاز سازمان از طریق شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌پذیرد. همچنین در تجهیز فناورانه مرکز داده و ادارات تابعه از توان تولیدی شرکت دانش بنیان استفاده می‌گردد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۳     ساعت: ۱۲ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024