صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

توزیع بیش از ۶ میلیون پرس غذای گرم و بسته معیشتی میان نیازمندان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۶ میلیون پس غذای گرم و سبدمعیشتی در ایام ماه محرم و صفر میان نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای ماه محرم تاکنون 6 میلیون و 535 هزار و 310 پرس غذای گرم و بسته معیشتی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی میان نیازمندان استان تهران با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد 6 میلیون و 450 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی  و 86 هزارو 263 سبد معیشتی در قالب طرح احسان حسینی است.

پرپنچی ادامه داد: در مجموع ارزش این تعداد غذای گرم و بسته معیشتی بالغ بر  564 میلیارد و 256 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به همکاری 189 مرکز نیکوکاری در جهت اجرای طرح اطعام حسینی، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان ماه صفر همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

وی با اشاره به روش های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی،گفت: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*021*8877* ، شماره تلفن گویای 7355-021 و درج عدد 14 و همچنین شماره کارت 6037997900002008، کمک‌های خود را در طرح اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۲     ساعت: ۱۶ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024