صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران

مدیریت بحران استانداری تهران به بیماران تنفسی توصیه کرد در فضای باز قرار نگیرند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر امروز یکشنبه ۲۶ شهریور تا سه شنبه ۲۸ شهریور دربعضی ساعت‌ها به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان، احتمال وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

حامد یزدی مهر به بیماران قلبی، تنفسی، سالمندان، بانوان باردار و کودکان توصیه کرد در این مدت از حضور در فضای باز خودداری و ماسک خود را هر دو ساعت یک بار عوض کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین گفت: در روز‌های دوشنبه ۲۷ و سه شنبه ۲۸ شهریور احتمال افزایش ابر، مه گرفتگی و رگبار باران برای ارتفاعات استان وجود دارد بر این اساس کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خوداری کنند.

حامد یزدی مهر همچنین بر لزوم مستحکم سازی تابلو‌های تبلیغاتی، سازه‌های موقت و سست تاکید کرد و افزود: مردم در تردد جاده‌ای به ویژه در گذرگاه‌های کوهستانی به علت وزش متناوب باد احتیاط لازم را داشته باشند و در صورت امکان از تردد خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه بر ضرورت احتیاط در تردد جاده‌ای تاکید کرد و افزود: با توجه به پیش رو بودن فصل پاییز، ضروری است که اقدامات پیشگیرانه در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۶     ساعت: ۱۷ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024