صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی انجام شد؛

تجلیل از از حامی آتش نشان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی

از یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین آتشنشان به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی تجلیل شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز شنبه هشتم مهرماه با حضور قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران، معاون توسعه مشارکت های مردمی و سرپرست اداره اکرام از مصطفی خاقانی، از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به نمایندگی از 10 آتشنشان فعال در ایستگاه شماره 111 تهران به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی در محل خانه اکرام با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این آیین ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره شهدای آتش نشان، روز هفتم مهرماه را  روز تجلیل از آتش نشانان جان بر کف و ناجیان بی ادعا دانست و گفت: در همین راستا آتشنشانانی هستند که علاوه بر ایثار و از خودگذشتگی برای جان و مال مردم حامی ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند نیز هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح های « مفتاح الجنه » و « شوق دیدار »، گفت: این نهاد آمادگی دارد هماهنگی های لازم برای بازدید و دیدار حامیان آتشنشان ب اخانواده فرزندان معنوی شان را به منظور نحوه خدمت رسانی کمیته امداد به خانواده های تحت حمایت و آشنایی با مشکلات آنان  را فراهم نماید.

اسماعیلی با اشاره به اینکه کمک های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می شود، افزود: کمک های غیرنقدی نیز به در اسرع وقت به خانواده های ایتام و فرزندان محسنین اهداء می شود.

مصطفی خاقانی، حامی آتشنشان طرح اکرام ایتام و محسنین،گفت: با آشنایی که از کمیته امداد داشتم در گفت و گو با همکاران آتشنشانم نسبت به ثبت نام و حمایت از 70 یتیم و فرزند محسنین اقدام کردیم.

وی افزود: از زمانی که خودم و همکارانم در این طرح عضو شده ایم علاوه بر اثرات مثبت آن در زندگی روزانه، رفاقت و همدلی بیشتری را با همکارانم تجربه می کنم.

این حامی آتشنشان، خاطرنشان کرد: با همکارانم قرار گذاشته ایم  ان شاء الله  تعداد فرزندان معنوی خود را از 70 به 110 فرزند افزایش دهیم.

محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران نیز ضمن تقدیر از کمک های حامیان آتشنشان به ایتام و فرزندان محسنین گفت: این حامی و 10 نفر از همکارانشان در ایستگاه شماره 111 آتشنشانی هفت ماه است با حمایت از 70 یتیم و فرزند محسنین از ادارات کمیته امداد شهرستان های قدس و شهریار با این نهاد همکاری دارند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۸     ساعت: ۲۰ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024