صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
برسد به دست وزیر کار دولت رئیسی

کشتی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی وجهانگردی به گل می نشیند؟

روی سخنمان بامقام عالی وزارت رفاه و حوزه های نظارتی و پیامی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر رئیسی می باشد. اگر قرار باشد برخی درزمان شما نیز قدرت و نفوذ داشته باشند که دیگر مبارزه با فساد را باید گونه ای دیگر تعریف وبازبینی کرد.

به گزارش جهانی پرس از عصرخبر، یکی از کابران عصر خبر که خود را از کارکنان شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی( از شرکتهای تحت پوشش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی) معرفی کرد در یادداشتی نوشت:

با نام شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی وجهانگردی وابسته به دو صندوق بازنشستگی کشوری و  تامین اجتماعی همگان بویژه بازنشستگان آشنایی کامل دارند.

این شرکت درزمان واگذاری ازسوی دولت در راستای چابک و کوچک سازی به این دو صندوق بیمه ای با بیش از ۱۵۰ هتل و میهمانسرا را تحت پوشش داشته و رفته رفته با گذر زمان هم اکنون با حدود به ۴۸ هتل و بیش از هزار و۲۰۰ کارمند است وجالب اینجاست در همین عصر خبر بارها وبارها از برخی ازمدیران ،از نحوه فروش، واگذاری هتل ها وهمچنین ...گزارش ارائه کرذیم لیکن آنچه که به سرانجام نرسید فریاد ما در این سایت خبری بود.

کشتی شرکت سرمایه‌گذاری  ایرانگردی وجهانگردی به گل می نشیند؟/ برسد به دست وزیر کار دولت رئیسی

 اخیرا یعنی حدود ۴ ماه قبل یک مدیر سالم وارد این عرصه شد که مسیر اصلاح و مبارزه با فساد را در پی گرفت و جالب اینجاست که برخی طوری عمل کردند که او نیز 11 مهر از سمتش عزل وبرکنار شد.

روی سخنمان بامقام عالی وزارت رفاه و حوزه های نظارتی و پیامی برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر رئیسی می باشد. اگر قرار باشد برخی درزمان شما نیز قدرت و نفوذ داشته باشند که دیگر مبارزه با فساد را باید گونه ای دیگر تعریف و بازبینی کرد.

ما با توجه گزارش مردمی پرسنل ایرانگردی خواستار توقف ابلاغ جناب مدیرعامل فساد ستیز بوده وهستیم ویکبار ،برای همیشه مدیران ارشد، از مدیران متدین کاربلد بویژه این مدیرعامل حمایت نمایند ودست لابی های سیاسی وافراد سودجو را با این اقدام از شرکت فوق کوتاه نمایند.

شایان ذکر است که ذوقی مدیری تحول‌گرا، انقلابی و جهادی بوده و مدیریت هلدینگ های اقتصادی بزرگی مثل انبارهای عمومی ایران، منطقه ویژه سهلان و گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی را در کارنامه دارد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۱۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۲     ساعت: ۱۹ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024