صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان آموزش و پرورش



همه معوقات معلمان حق التدریس و مطالبات فرهنگیان تا پایان آبان پرداخت می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: همه مطالبات و معوقات معلمان حق التدریس و فرهنگیان که مربوط به سال گذشته بود به طور کامل تسویه شده، مطالبات فروردین هم کامل تسویه شده و بخشی از اردیبشهت هم پرداخت شده است.

به گفته فرهادی، مطالبات خرداد و بخشی از اردیبهشت هم در آبان ماه به طور کامل تسویه خواهد شد. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همچنین درباره اعتراض برخی از معلمان به نظام رتبه بندی نیز گفت:

حدود ۳۰۰ هزار نفر به نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند که کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از آن‌ها باید بررسی شود و مابقی معلمان به طور کامل انجام شده و در احکامشان نیز اعمال شده و پرداختی این دسته از معلمان نیز از اول سال جاری انجام شده است، باقی مانده معترضان نیز تا قبل از پایان آبان رتبه بندی آن‌ها تعین تکلیف خواهند شد.

فرهادی ادامه داد: در بخش رتبه بندی معلمان خوب کار شد و به طور فشرده حدود ۱۰۰ نفر حتی در ایام تعطیل در دبیرستان البرز و یکی از مراکز تربیت معلم تهران به طور پیوسته بررسی شد.

وی گفت: معلمانی که رتبه بندی آن‌ها مشکل داشت با بررسی‌ها انجام شده مشکل آنهامرتفع شدو به آن‌ها نیز تعلق گرفت و احکام کارگزینی برای این معلمان صادر شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد معلمان شامل نظام رتبه بندی شدند.

فرهادی درباره فوق العاده رتبه بندی بازنشستگان هم گفت: در این رابطه آموزش و پرورش تمام تکالیف خود را انجام داده است، کسورات قانونی آن‌ها نیز انجام و به صندوق بازنشستگی واریز شده است.

وی اضافه کرد: مشکلی بین صندوق بازنشستگی و مطالبات بازنشستگان وجود داشت که در این زمینه جلسه‌ای در دیوان محاسبات برگزار شد و مشخص شد آموزش و پرورش در این زمینه هیچ کوتاهی نکرده است و صندوق بازنشستگی باید احکام بازنشستگان را صادر و حتی معلوقات آن‌ها را نیز پرداخت کند که در آبان ماه انجام خواهد شد.

وی افزود: فوق العاده رتبه بندی بازنشستگان تکلیفی است که خارج از برنامه‌های آموزش و پرورش باقی مانده که برای رفع آن به طور دائم در حال پیگیری است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱     ساعت: ۱۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024