صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

افتتاح نمایشگاه اشتغال مددجویان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

نمایشگاه اشتغال مددجویان کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «بلندای همت» با حضور رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری، افتتاح شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نمایشگاه اشتغال مددجویان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افتتاح شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه دولت سیزدهم با شعار حمایت از مردم ایران اسلامی بنیان نهاده شده است، گفت: تاکید رئیس جمهور، بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی در راستای ایجاد زمینه اشتغال و رونق اقتصادی است.

وی افزود: برای نخستین‌بار است که هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، کمیته امداد این استان اقدام به برپایی نمایشگاه اشتغال مددجویان کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد با سرمایه‌های اندک، چه بسا با یک چرخ خیاطی زمینه اشتغال برای خود و دیگران را فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه علاوه ‌بر سادگی و بی‌آلایشی، الگویی برای باورپذیری صنعت کار خانگی و انجام کارهای بزرگ با سرمایه‌های اندک است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی اشتغال در دیگر استان‌ها، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی از اهداف دولت سیزدهم در استان‌های محروم است که استان چهارمحال و بختیاری نیز از استان‌های هدف است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نمایشگاه اشتغال مددجویان چهارمحال و بختیاری با عنوان «بلندای همت» با حضور ٢۵ غرفه مددجویان و با هدف توانمندسازی مددجویان برپا شده و تا پایان آبان‌ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۸۴۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۷     ساعت: ۲۱ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024