صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری جشن خودکفایی ۱۶۲۱ مددجوی استان یزد

جشن خودکفایی ۱۶۲۱ مددجوی استان یزد با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جشن خودکفایی ۱۶۲۱ مددجوی استان یزد با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با حفظ کرامت انسانی، گفت: کمیته امداد باتوجه به رسالت اساسی خود، با هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، سعی بر رفع نیازمندی و برداشتن غبار غم از چهره ولی‌نعمتان جامعه دارد.

صباغیان افزود: تمام اقدامات کمیته امداد از جمله پیگیری وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، رسیدگی به بهداشت و درمان، تامین مسکن و غیره با هدف توانمندسازی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی به سیر اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: شناسایی استعدادها، اعطای تسهیلات، کمک به بازاریابی و فروش که از جمله معضلات اساسی مجریان طرح است از جمله برنامه های اساسی این نهاد است.

قائم مقام کمیته امداد به ایجاد بالغ بر هشت هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کمک‌های خیرین و نیکوکارانی که این نهاد را در رسیدگی به محرومیت‌های مددجویان با هدف توانمندسازی آنها انجام می‌شود، جای تقدیر و تشکر دارد.

صباغیان یکی از نکات مثبت اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان را تعامل دو سویه بین دولت و مردم برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی باعث دلگرمی اقشار ضعیف جامعه خواهد شد و حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای حمایت از نظام را پررنگ تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۷۵ هزار خانوار در کشور به واسطه خدمات اشتغال این نهاد توانمند شده و به درآمد با ثبات و قابل قبولی رسیده‌اند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از کارآفرینان و مجریان طرح اشتغال در استان یزد تجلیل به عمل آمد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۵۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۶     ساعت: ۱۸ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024