صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کسب رتبه دوم کمیته امداد استان تهران در فراخوان ایده های احسان و نیکوکاری

کمیته امداد استان تهران در فراخوان اولین رویداد توسعه فنآوری های نوین احسان و نیکوکاری کمیته امداد مرکز حائز رتبه دوم ایده ها در دو محور ابزارهای نوین پرداخت و روش های نوین پرداخت صدقات، زکات و ... شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین تجلیل از برگزیدگان فراخوان اولین رویداد توسعه فنآوری های نوین احسان و نیکوکاری عصر امروز یکشنبه یکم بهمن ماه با حضور جعفرصباغیان قائم مقام کمیته امداد کشور، سعید زارع زاده معاون برنامه ریزی و بوجه و حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی  وجمع دیگری از اعضای شورای معاونان در سالن فجر کمیته امداد برگزار شد.

کمیته امداد استان تهران در دو محور «ابزارهای نوین پرداخت صدقات، زکوات و ... با ارائه محصول وب کیوسک» و همچنین ایده «روش های نوین پرداخت صدقات، زکوات و .. با ارائه محصول سامانه پرداخت صدقه به نیابت از شهداء» حائز رتبه دوم کشوری شد.

در همین راستا از سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اهدای لوح سپاس و تندیس این رویداد تجلیل شد.

در این برنامه از 18 نفر از برگزیدگان ایده های رویداد فنآوری های نوین احسان و نیکوکاری معرفی و تجلیل به عمل آمد که دو ایده از کمیته امداد استان تهران حائز رتبه دوم ایده ها در حوزه احسان و نیکوکاری کشوری شد.

افزایش مشارکت و نظارت مردمی در حوزه‌های احسان و نیکوکاری از دیگر اهداف کمیته امداد در برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۷۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲     ساعت: ۹ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024