صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری رویداد تخصصی روانشناسی و مشاوره (راه زندگی) در استان البرز

رویداد تخصصی روانشناسی و مشاوره (راه زندگی) با حضور استان‌های تهران، قزوین، گیلان و زنجان به میزبانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد در رویداد تخصصی روانشناسی و مشاوره (راه زندگی) که به میزبانی استان البرز برگزار شد، گفت: شاهد اهمیت و بسط خدمات مشاوره‌ای از طریق کمیته امداد در طول سال‌های گذشته بوده‌ایم که در قالب رویداد «راه زندگی» نمود پیدا کرده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: این خدمات مشاوره‌ای باعث بالا رفتن مهارت‌های زندگی در بین مددجویان شده و از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

وی توضیح داد: این رویداد در کنار اینکه کمک می‌کند توانمندی‌های روحی مددجویانی که آسیب دیده‌اند به آنها بازگردد؛ زمینه استعدادیابی آنها را هم فراهم می‌کند.

جعفری افزود: استعدادهای زیادی در بین خانواده‌های مددجویان کمیته امداد وجود دارد که با استفاده از همین خدمات مشاوره‌ای می‌تواند رشد کند.

وی تصریح کرد: بدون شک کلینیک‌های مشاوره رز سفید که سال دوم فعالیت خود را سپری می‌کنند، در سال‌های آتی با قدرت بیشتری فعالیت کرده و به نهال‌های محکم‌تری تبدیل می‌شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۷۴۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲     ساعت: ۱۱ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024