صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدار معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با خانواده شهید «بابا حسن باقریان»

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با خانواده شهید «باباحسن باقریان » از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز سه شنبه دهم بهمن ماه حسین فتح آبادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران به همراه رضا علی شیری، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و سیدرضا پورهاشمی رئیس اداره ملارد پس از برنامه ملاقات مردمی در اداره  ملارد با خانواده شهید « باباحسن باقریان » از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار اظهار کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند.
فتح آبادی افزود: به سهم خود بابت ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر و بردباری شما عزیزان هستیم.
بنابراین گزارش؛ سرباز شهید باباحسن باقریان فرزند در سال 1345 در روستای کلاته شامیر از توابع شهرستان قوچان متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع سوم ابتدایی  تحصیل کرد.  با رسیدن موعد سربازی و گذراندن دوره آموزشی و فراگیری علوم و فنون نظامی عازم مناطق عملیاتی شد.
عاقبت در هشتم اردیبهشت ماه سال 1366 در نوار مرزی پاوه نوسود به هنگام نگهبانی در سنگر، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهادت نصیبش شد.
انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۳۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024