صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تجدید میثاق امدادگران کمیته امداد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امدادگران کمیته امداد با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های معمار انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس و اعضای هیات امنا، معاونان، مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با اشاره به چهل و پنج سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: امروز امدادگران و کارکنان صدیق، شریف و ولایی کمیته امداد توفیق حضور در بارگاه نورانی امام راحل عظیم‌الشان را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امام عزیز یادگارهای بسیاری از خود به جای گذاشتند، افزود: حقیقتا امام(ره) معمار کبیر انقلاب، مجدد حیات اسلام و قرآن بودند و هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد آثار این نفس قدسی را بیشتر مشاهده می‌کنیم.

بختیاری، کمیته امداد را یکی یادگارهای حضرت امام(ره) عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد تنها نهادی است که با اجازه امام(ره) در زمان حیات مبارک، به نام خودشان مزین شد.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد، خدا را شاکریم که در سایه این نام مبارک اقدامات بسیار خوبی در راستای کمک به محرومان انجام شده و مردم اعتماد خوبی به نهاد مقدس کمیته امداد دارند.

بختیاری اظهار کرد: ماموریت اصلی کمیته امداد براساس رهنمودهای امام(ره)، مدد به حیات و مدد به کار و زندگی شرافتمندانه است و مقام معظم رهبری نیز وظیفه کمیته امداد را شکوفایی استعدادها، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت حرمت و تکریم عنوان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صیانت از نهاد مقدس کمتیه امداد، وظیفه مهمی است که با کار جهادی و بسیجی، خدمت به محرومان و تلاش برای توانمند کردن آنان محقق می‌شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: در همین زمینه، آثار بابرکتی در مناطق محروم و دورافتاده در زمینه اشتغال، فعالیت‌های فرهنگی و خودکفای یو خوداتکایی انجام شده است.

بختیاری با تاکید بر ضرورت صیانت از اصل انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب را امام عزیزمان با تقدیم شهدایی که جانشان را در راه انقلاب تقدیم کردند به ثمر نشست.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: در آستانه این انتخابات بزرگ، وظیفه همه ما حضور پر نشاط در پای صندوق‌های رای است و اعتقاد ما این است که هر رای که در صندوق ریخته شود، مشتی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۱۳ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024