صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس پلیس راهور تهران بزرگ :

کمیته برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: با هماهنگی خوب اعضای کمیته مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال نیز با نظم و شکوه برگزار می گردد .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور که امروز میزبان سازمان ها و ارگان و مسئولان دخیل در برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ بود گفت : 
مراسم دهه فجر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تاریخی و شکوهمند اسلامی ایران، امت مسلمان، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی روز 22 بهمن پس از طی مسیرهای راهپیمائی بمنظور تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گرد هم آمده و بار دیگر وحدت، اقتدار و همبستگی خود را در منظر جهانیان متجلی خواهند ساخت. 
وی افزود : بر همین اساس در شهر تهران راهپیمایی از ساعت 09:00 آغاز و شهروندان تهرانی پس از طی مسیرهای تعیین شده، در میدان بزرگ آزادی تجمع می نمایند. لذا تدابیر ویژه ترافیکی بمنظور نظم دهی به عبور و مرور و برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم ضروری بوده و کلیه رده های صفی و ستادی پلیس راهور در آماده باش 100 درصد می باشند.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ادامه داد :سعی تمامی سازمان ها و مسئولین که در این کمیته و جلسه حضور دارند بر این است که با اقدامات و تلاش های خود در اجرای دقیق و هر چه منظم و باشکوه تر برگزار نمودن این مراسم گامی بردارند و امیدواریم بتوانیم در این مهم همچون سنوات گذشته سربلند باشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۳۱۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024