صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حرکت بین خطوط موج می زند / از این رانندگان تشکر می کنیم

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی ، کاهش ترافیک را در پی دارد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز 4شنبه 18 بهمن ماه 1402 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم . 
وی ادامه داد : انتهای بار ترافیکی در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی - هنگام ، مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) مقطع شهید سلیمانی سنگین ، در مسیر شرق به غرب علامه – دهکده ترافیک سنگین و شهید خرازی نیز ترافیک سنگین ولی در حال حرکت می باشد .
سرهنگ شریفی گفت : ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح خیلی سنیگن است و همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - صیاد ، بابایی – روی پل ، زین الدین- شمس آباد ،شقایق وبزرگراه امام علی (ع) – جانبازان – صیاد شیرازی می باشد . 
وی افزود : انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله –پل جناح ، آبشناسان – اشرفی ، همت – بعد از جنت آباد ، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر می باشد .
سرهنگ شریفی بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ شریفی افزود : سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل عمومی ، قطعا کاهش ترافیک را در پی دارد و از تردد خودروهای تک سرنشین در سطح شهر می کاهد .
وی بیان داشت : نکته مهمی که وجود دارد این است که رانندگان می توانند یک جلیقه شبرنگ در خودروی خود داشته باشند و چنانچه خودروی آنها در تاریکی هوا و شب ها دچار نقص فنی شد از این لباس ضمن ایمن سازی مسیر توسط مثلث خطر استفاده کرده تا توسط دیگر رانندگان خوب دیده شوند .
وی گفت : حرکت بین خوطوط خودروها در معابر سطح شهر تهران بین خطوط موج می زند و این موضوع خود جدای از بحث ترافیک به معابر بزرگراهی نظم خاصی داده است که جای دارد / از این رانندگان که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعهایت می نمایند تشکر نماییم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۳۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024