صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

روایت بانوی توانمندی که زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرد

بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد توانسته با تلاش فراوان زمینه اشتغال۳۰ نفر از اقشار نیازمند را فراهم و سفره با برکتی برای این خانواده‌ها پهن کند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، خانم شیخ‌زاده از بانوان فعال و توانمند استان کرمان است که توانسته با تلاش و پشتکاری که دارد زمینه آموزش و اشتغال ۳۰ نفر از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر را فراهم کند و سفره با برکتی را برای این افراد در استان کرمان پهن کند.

این بانوی موفق با ۴۰ سال سن و داشتن سه فرزند می گوید: با توجه به مشکلات مالی که داشتم و سرپرست خانواده بودم به همراه سه فرزندم تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم اما با توجه به اینکه مستمری کمیته امداد جوابگوی مخارج زندگی خود و فرزندانم نبود با مشاوره و همفکری کارشناسان کمیته امداد پس از کسب آموزش های لازم در زمینه خیاطی با دریافت تسهیلات اشتغال از این نهاد اقدام به راه‌اندازی کارگاه کوچک خیاطی نمودم.

وی می‌گوید: با راه‌اندازی این کارگاه خیاطی و دوخت و تولید انواع لباس توانستم زمینه اشتغال ۳۰ نفر از افراد نیازمند و جویای کار را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کنم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سرمایه زیادی را برای راه‌اندازی این کارگاه خیاطی هزینه کرده‌ام بیان می‌کند: برای توسعه طرح خود و فراهم کردن زمینه اشتغال افراد نیازمند بیشتری، به حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی استان و شرکت‌های مختلف نیاز داریم تا لباس فرم مورد نیاز نیروهای خود را به ما بسپارند و ما با وجود ۱۰ چرخ خیاطی صنعتی توانایی تولید روزانه هزار دست تیشرت و انواع لباس را داریم.

این زن سرپرست خانوار که در کنار دوخت و تولید انواع لباس به انجام امور تزئینات داخلی ماشین، دکوراسیون داخلی منزل و آبکاری ماشین نیز مشغول هستند، می‌افزاید: در صورت سفارشات از سوی شهروندان و شرکت‌های خودروسازی می‌توانم زمینه اشتغال افراد زیادی را نیز فراهم کنم.

 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹     ساعت: ۱۵ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024