صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

از ابتدای امسال ۸۷ هزار خانوار مددجو خودکفا شدند

قائم مقام رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای امسال ۸۷ هزار خانوار مددجو خودکفا شدند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان، قائم‌ مقام رئیس کمیته امداد در جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی کمیته امداد استان کرمانشاه از خودکفایی ۱۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته‌ امداد تا پایان امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۸۷ هزار خانوار به توانمندی رسیده و از زیر پوشش این نهاد خارج شده‌اند.
وی رسالت اصلی کمیته امداد را توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات با حفظ کرامت انسانی افراد بیان کرد و افزود: توانمندسازی مددجویان، اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.
قائم مقام کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های اجرایی در راستای خودکفایی مددجویان در حوزه‌های ازدواج پایدار، تامین اجتماعی و درمان مددجویان، اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و تحصیلی فرزندان مددجو اقدامات خوبی در راستای قبولی کنکور و ارتقای مسائل تحصیلی دانش‌آموزان در حال انجام است.
صباغیان به برنامه‌ریزی ویژه کمیته امداد در بحث اشتغال اشاره و بیان کرد: معتقدیم تنها قشر سالمند و افراد مبتلا به بیماری صعب‌العلاج که توانایی کار کردن ندارند، باید تا آخر عمر خدمات دریافت کنند و مابقی افراد الزاما باید در چرخه اشتغال و کار قرار گیرند.
وی راهبرد کمیته امداد را در راستای خروج از یک نهاد حمایتی و تبدیل آن به یک نهاد توانمندسازی توصیف کرد و افزود: شناسایی و شکوفایی استعداد مددجویان را در راستای ایجاد اشتغال در دستور کار داریم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۴۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰     ساعت: ۱۰ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024