صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حضور پرشور مردم در انتخابات، پشتوانه ای محکم برای مسئولان و نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا همه سربازان عزیز و ملت ایران را به حضور پرشور در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای مسئولان و نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور است.

به گزارش جهانی پرس ازخبرگزاری پلیس، سردار "تقی مهری" در حاشیه مراسم بدرقه مشمولان اعزامی اسفند ماه در خصوص مشارکت حداکثری سربازان و ملت شریف ایران در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه و انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ضریب امنیت کشور در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و ... را ارتقاء می دهد.

وی گفت: برای تقویت و ارتقاء امنیت کشور هر چقدر حضور مردم ما در پای صندوق های رأی بیشتر باشد موجب افزایش ضریب امنیت برای همه آحاد کشور خواهد شد.

سردار مهری افزود: پیام من برای همه سربازان عزیز و ملت ایران این است که حتما در دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات اعضای مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، پشتوانه محکمی برای مسئولان و نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور است، بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان مهم تصمیم گیری در شرایط خاص است؛ همچنین اعضاء مجلس شورای اسلامی، مرکز تصمیم گیری و تصویب قوانین هستند و با این امر نقش مهمی در ارتقاء امنیت و وضع معیشت مردم و مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... را خواهند داشت لذا از همه مردم تقاضا می شود تا از بین نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان به اصلح ترین ها رأی دهند.

سردار مهری تاکید کرد: انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضریب امنیت کشور در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و ... را ارتقاء می دهد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: ان شاءالله یازدهم اسفند ماه ملت ایران یک انتخابات پرشور را همانند دوران گذشته رقم خواهند زد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۱۰ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024