صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تردد خودروهای سنگین در روز های پنج شنبه و جمعه در تهران ممنوع است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: از تردد با خودروهای فاقد پلاک در این روز جدا خودداری کنید همچنین موتورسیکلت های سنگین حق تردد ندارند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه توضیح داد . 
سرهنگ مومنی گفت : از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری ، تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود .
وی افزود : از قبل تر و در شب های پنج شنبه تردد کامیون ها از ساعت 10 به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می نمایند . 
سرهنگ مومنی ضمن اشاره به اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در این ایام در سطح شهر تهران ممنوع می باشد افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع می باشد . 
وی گفت : همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک می باشند نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد . 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : همکاران بنده نیز در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند . 
وی از شهروندان خواست که رای دادن خود را به ساعتهای پایانی انتقال ندهند و در روز این کار را انجام دهند و در هنگام مراجعه نیز در محل به هیچ عنوان دوبله پارک ننماند تا ترافیکی در این محدوده های نداشته باشیم و مردم بتوانند به موقع به کارهای خود برسند . 
 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای خواهیم داد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۵۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024