صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مردانی: جامعه دانشگاهی اقدامات رژیم خونخوار صهیونیستی را محکوم می کند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی مراسمی در ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک های نقدی اساتید بسیجی کشور به مردم غزه را در اختیار رئیس این ستاد قرار داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، مرکز نیکوکاری شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور پس از عملیات طوفان الاقصی، کمک‌های انسان‌دوستانه هزاران استاد بسیجی به مردم مظلوم غزه را جمع آوری کرده و در نشستی با رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت این کمک‌ها را در اختیار این ستاد قرار داد.

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست ضمن تاکید بر ظرفیت عظیم سازمان بسیج اساتید کشور، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید کشور از سال ۱۳۷۸ شکل گرفت و آیین نامه این سازمان دو سال بعد در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید، به‌نحوی که تاکنون ۱۰۸۰ کانون بسیج در دانشگاه‌های کشور ایجاد شده و  ۳۰ هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای این سازمان را اساتید عضو هیأت علمی دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه به کمک‌های اساتید کشور به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: وقایع پس از عملیات طوفان الاقصی و مظلومیت مردم غزه هر انسان با وجدانی را دردمند می‌کند. بر این اساس اساتید کشور نیز در کنار سایر مردم آزاده جهان که توانایی حضور میدانی در این نبرد را ندارند، با اقداماتی از قبیل انتشار بیانیه، تولیدات چندرسانه‌ای و  برخی فعالیت‌های دیگر با مردم مظلوم غزه همدردی می‌کنند.

مردانی

رئیس سازمان بسیج اساتید به جمع آوری کمک‌های  نقدی اساتید کشور  برای مردم مظلوم  غزه اشاره کرد و ادامه داد: مرکز نیکوکاری بسیج اساتید پس از عملیات طوفان الاقصی از طریق فراخوان دریافت کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را جمع آوری کرده است که این کمک‌های انسان دوستانه برای احیای ملت مظلوم فلسطین در اختیار ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قرار می‌گیرد.

محمدرضا مردانی ضمن اظهار امیدواری نسبت به آزادی مسجدالاقصی، ادامه داد: گرچه سران برخی کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین المللی با وجهه حقوق بشری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بی‌تفاوت هستند، اما جامعه دانشگاهی ما در کنار سایر مردم مسلمان و آزاده جهان با برگزاری نشست‌ها و تجمعات اعتراضی مختلف اقدامات رژیم خونخوار صهیونیستی را محکوم کرده و جمع آوری این مبلغ هم از جمله اقدامات این اساتید انسان‌دوست است.

وی سپس با معرفی  مرکز نیکوکاری سازمان بسیج اساتید، عنوان کرد: مرکز نیکوکاری شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید، کمک‌های اساتید کشور در امور  خیرخواهانه را جمع آوری می‌کند، درهمین راستا بسیج اساتید امیدوار است در مراحل دیگر نیز بتواند به مردم مظلوم فلسطین کمک کند تا به زودی با آزادی فلسطین اشغالی شاهد نماز وحدت میان مسلمانان در صحن مسجد الاقصی باشیم.

مردانی

همچنین در ادامه جلسه، حسن پلارک رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت کنار رفتن پرده از چهره مدعیان حقوق بشر را بزرگترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی دانست و گفت: بیانیه‌های قشر نخبگانی مانند بسیج اساتید به بصیرت افزایی در جوامع کمک کرده است، به‌نحوی که آشکار شدن جبهه حق و باطل از مهم‌ترین دستاوردهای نبرد پیش‌روی مردم مظلوم غزه با رژیم صهیونیستی است.

وی در خصوص  نحوه کمک به مردم غزه به  بیان نکاتی پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه نیاز به کمک‌های بهداشتی و درمانی، تغذیه، پوشاک و غیره دارند که از محل همین کمک‌های مردمی تلاش می‌کنیم تا در چارچوب‌های قانونی و شرعی بخشی از نیازهای این ملت مسلمان را تامین کنیم.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در پایان از اساتید خیرخواه کشور تشکر کرده و آینده نبرد گروه‌های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی را روشن دانست.

در پایان محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از همه اقشار دعوت کرد تا نسبت به کمک به مردم مظلوم غزه از هیچ تلاشی دریغ نکنند. سازمان بسیج اساتید کشور در این راستا از تمامی مردم نوع‌دوست کشورمان به‌ویژه دانشگاهیان عزیز درخواست می‌کند، در این کمک‌ها مشارکت داشته باشند.

گفتنی‌است، شماره حساب 880625666 ، شماره شبا IR800170000000110769749001 و شماره کارت 6037997950149824 به نام «مرکزنیکوکاری شهیدشهریاری»، برای جمع آوری کمک‌‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه در سازمان بسیج اساتید کشور اختصاص پیدا کرده است و علاقه‌مندان به مشارکت در صورت واریز بصورت شبا حتما باید شناسه واریز 880625666 را درج نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۵ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024