صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ :

ورود موتور سواران به داخل تونل ها ممنوع است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۲اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران بودیم .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد : در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت – جنت آباد ،  آبشناسان - سردار جنگل متراکم ، حکیم به شرق _ شقایق ، یادگار جنوب به شمال محدوده پل شیخ فضل الله ، زین الدین- صدف و در حال حرکت می باشد .
 
وی افزود  : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه امام علی ع رسالت  ، بزرگراه کردستان – گمنام ،  بابایی – نیروی زمینی  بدون ، بزرگراه شهید سلیمانی _ کرمان نیمه سنگین و بدون مشکل ودر حال تردد ، و بزرگراه نواب نیز  سنگین  و تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی و در جریان می باشد .
 
سرهنگ شریفی بیان داشت : همچنین ترافیک در مسیر خیابان آزادی محدوده شهیدان می  باشد که شاه  تراکم ترافیک در این محدوده هستیم  .
 
وی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند .
 
سرهنگ شریفی گفت : تردد موتورسواران در داخل تونل ها به این دلیل ممنوع است که راکب موتورسیکلت در جریان هوای داخل تونل که انباشته از گازهای آلاینده می باشد قرار می گیرد و باعث سرگیجه راکب و در نهایت موجب واژگونی موتورسیکلت و حوادث ناگوار می گردد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024