صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در ۱۰۳ دربی پایتخت

بعد از افطار با آرامش تردد نمایید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: خودروهای خود را در اطراف و خیابان های منتهی به استادیوم آزادی پارک نکنید

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در 103 دربی پایتخت توضیح داد . 
سرهنگ کشیر گفت : ساعت 20 امروز صدو سومین دربی پایتخت را در استادیوم آزادی خواهیم داشت .
وی افزود : با توجه به تاریکی هوا و اینکه این بازی بعد از افطار می باشد ، شهروندان می بایست با آرامش و بدور از انجام تخلفات رانندگی به سمت استادیوم آزادی حرکت نمایند . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : همچنین رانندگانی که از خارج از تهران قصد ورود به شهر را جهت رفتن به استادیوم و تماشای بازی را دارند اگر با وسیله حمل و نقل عمومی به سمت ورزشگاه حرکت نمایند که کمک بسیاری به تردد ها و روان سازی ترافیک خواهند نمود و اگر با وسیله نقلیه شخصی قصد تردد دارند طوری حرکت نمایند که در پارکینگهای تعبیه شده پارک نمایند . 
سرهنگ کشیر افزود : تقاضایی که از مراجعه کنندگان و علاقمندان به فوتبال داریم این است که به هیچ وجه خودروهای خود را در اطراف و خیابان های منتهی به استادیوم آزادی پارک نکنند و حتی برای لحظه ای هم توقف نداشته باشند . 
وی گفت : همکاران بنده قبل از شروع بازی در محدوده های استادیوم آزادی و معابر پیرامونی آن مستقر هستند و به هیچ عنوان علاقه ندارند که وسیله نقلیه ای را به پارکینگ منتقل نمایند ولی اگر مجبور شوند و وسیله ای راه عبور و مروز دیگر شهروندان را سد کرده و باعث بر هم ریختن ترافیک گردد مجبور به انتقال خودرو به پارکینگ خواهیم بود . 
وی گفت : در محدوده استادیوم آزادی پارکینگ به اندازه کافی وجود دارد و شهروندان می توانند خودروی خود را در آن محل ها پارک نمیاند .
سرهنگ کشیر افزود : در موقع بازگشت نیز فارغ از اینکه نتیجه بازی چه خواهد بود تقاضا داریم به آرامی به سمت منازل خود تردد داشته و تاریکی هوا را هم حتما مد نظر قرار داده و سیستم های روشنایی خود را بررسی کرده تا حادثه ای برای شهروندان روی ندهد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۸۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳     ساعت: ۹ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024