صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ثبت هوای پاک در دو منطقه تهران

داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوا در دو منطقه تهران پاک است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد با بارش‌های ساعت‌های اخیر و وزش باد در تهران شاخص کیفیت هوای تهران امروز جمعه ۲۵ اسفند بر روی عدد ۶۱ قرارگرفت و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. هوای پایتخت دیروز برای گروه‌های حساس ناسالم بود.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در ایستگاه گلبرگ در منطقه ۸ با ثبت شاخص ۳۳ و ایستگاه شهرداری در منطقه ۲۰ با ثبت شاخص ۴۷، هوا پاک است. همچنین در ۱۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوای پایتخت، هوا در وضع قابل قبول قرار دارد. عدد شاخص در هیچ ایستگاهی وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و وضع ناسالم برای همه (قرمز) را نشان نمی‌دهد.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱۰۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

بر اساس جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبزرنگ شرایط "پاک"، زردرنگ شرایط "قابل قبول"، نارنجی‌رنگ شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس"، قرمزرنگ شرایط "ناسالم" و بنفش‌رنگ شرایط "بسیار ناسالم" را نشان می‌دهد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۷۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۵     ساعت: ۱۷ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024