صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خطرناک ترین زمان سفر ۳۰ کیلومتر مانده به شهرهاست

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: رانندگان گرامی از سالم بودن زاپاس اطمینان حاصل نمایید.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص سلامت وسیله نقلیه توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: پیش بینی شده که از هفته آینده بارش ها در سطح شهر تهران ادامه یابد و می بایست در این خصوص رانندگان گرامی به چند نکته مهم و اساسی در خصوص رانندگی در شرایط آب هوایی بارانی دقت نظر داشته باشند . 
وی افزود : رانندگی گرامی قبل از سفر و حتی قبل از رددهای خود در سطح معابر شهری حتما از سلامت برف پاک کن وسیله نقلیه اطمینان حاصل نمایید .
سرهنگ شریفی گفت : از سالم بودن سیستم ترمزها مطمئن شوید و از عملکرد انها اطمینان حاصل نمایید . 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : رانندگان حتما زاپاس خودرو را بررسی کرده و از پر بودن باد آن اطمینان حاصل نمایید .
وی گفت : در سفرها و در صورت خرابی ماشین در سطح معابر بزرگراهی حتما از مثلث شبرنگ جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایید و هیچ گاه در حاشیه معابر بزرگراهی توقف نکنید 
سرهنگ شریفی گفت : وقتی راننده خودروی خود را در جای ناایمن پارک کرده و منتظر حضور امداد خودرو می باشد باید از مثلث خطر استفاده نماید و اگر هم در جایی توقف کرده که در حاشیه بزرگراه می باشد مثلث خطر را در فاصله 70 متری از خودرو و در معرض دید سایر رانندگان قرار دهید . 
وی ادامه داد : اکثر تصادفات در 30 کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد و رانندگان می بایست حتما خواب و استراحت کافی و لازم را داشته باشند تا حادثه ای روی ندهد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۸۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۱۰ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024