صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران:

توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی

با هدف ارتقای شاخص های بهداشتی خانوااده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران، ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان حاشیه نشین توزیع می شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین فتح آبادی با بیان اینکه تامین مایحتاج بهداشتی در طول سال برای حفظ سلامت مددجویان انجام می شود، اظهار کرد: به مناسبت سال نو و با هدف ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت خانواده های تحت حمایت 45 هزار بسته بهداشتی تهیه شده و به زودی میان 3 هزار خانواده تحت حمایت حاشیه نشین توزیع خواهد شد.

وی افزود: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی، جسمی از برنامه های این نهاد است که در کنار ارائه خدمات درمانی در بخش های مختلف با نگاه پیشگیرانه انجام می شود.

فتح آبادی با تاکید به اولویت بهداشت و پیشگیری بر درمان، در میان خانواده های تحت حمایت، افزود: این بسته های بهداشتی برای مراقبت های اولیه سلامت مددجویان شامل کالاهای بهداشتی، مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو، مواد شوینده و غیره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان تامین و به زودی میان خانواده های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: همچنین توزیع 11 هزار بسته مکمل دارویی شامل مولتی ویتامین به ارزش 3 میلیارد تومان میان خانواده های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز 37 هزار و 800 بسته مکمل دارو غذا میان مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024