صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ۱۲:

مطالعه موردی لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است

معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ۱۲، بر پژوهش و مطالعه برای برنامه ریزی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محلات منطقه تاکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  شهرام پاشایی گفت : به همین منظور، معاونان، مدیران و کارشناسان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، رئیس اداره آسیب های اجتماعی و جمعی دیگر از مدیران و کارشناسان منطقه ۱۲ را در بازدید و بررسی  آسیب های اجتماعی منطقه همراهی کردند.

 وی در ادامه افزود: این بازدید که در شب های پایانی سال از محلات هرندی،شوش و مولوی که دچار آسیب هایی در زمینه معتادان، فضاهای بی دفاع شهری و... است، انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی وسرمایه انسانی منطقه ۱۲ افزود : در این بازدید از نزدیک وضعیت معتادان، کارتن خواب ها، بی خانمان ها و گرم خانه های منطقه ۱۲ مورد بررسی قرار گرفت .

وی ادامه داد: منطقه ۱۲ در بافت مرکزی تهران ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد، اما به رغم وجود این ظرفیت ها دچار فرسایش سرمایه های اجتماعی نیز شده است .

شهرام پاشایی  با اشاره به اینکه مهاجرت ساکنان قدیمی از منطقه ۱۲ امروز به معضلی در این منطقه بدل شده است، تصریح کرد: وضعیت بغرنج آسیب ها سبب شده شاخص فقر خانواده ها در این منطقه نسبت به مناطق دیگر بیشتر باشد که خود زمینه ایجاد آسیب های اجتماعی بیشتر است.

شهرام پاشایی گفت : در این راستا در جلسات شورای پژوهش ونوآوری منطقه ، آسیب های اجتماعی منطقه به خصوص در محله شهید هرندی در اولویت بررسی قرار گرفت و مقررشد تا با برنامه ریزی و مطالعه موردی به دنبال راهکار و برنامه ای مدون در راستای کاهش این معضلات باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۹۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024