صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در شهر تهران و در ایام نوروز ۱۴۰۳ :

رتبه اول تصادف فوتی بین ساعت ۲۴الی ۴ صبح / نقش روشنایی در تصادفات مهم است

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: بیش از نیمی از تصادفات شهر تهران در ساعات تاریکی هوا روی می دهد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ رابعه جوانبخت صبح امروز در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص ساعت اولین تصادف  فوتی  در  نوروز  1403 توضیح داد .
سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با بررسی تصادفات شهر تهران در بازه زمانی طرح نوروزی مشخص گردید که رتبه اول تصادف فوتی در شهر تهران بین ساعت 24 الی ساعت 4 بامداد روی داده است . 
وی بیان داشت : این ساعت در واقع ساعت خطرناک است و همیشه پلیس در خصوص تردد ها در این ساعات و تاریکی هوا هشدارهای لازم را داده است . 
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این ساعت ، ساعتی است که رانندگان هوشیاری لازم و کافی را ندارند و یا خسته و خواب آلود هستند و راننده در این ساعات به خواب احتیاج دارد . 
سرهنگ جوانبخت افزود : بیش از نیمی از تصادفات در شهر تهران در بازه زمانی تاریکی هوا روی می دهد و نقش و اهمیت روشنایی را در تصادفات کاملا نشان می دهد . 
وی گفت : در بازه زمانی نوروز 1403 تصادفات موتورسیکلتی را داشتیم که در تاریکی هوا روی داده بود و موتورسوار اصلا مانع را رویت نکرده بود که این موضوع نقش روشنایی را می رساند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۱۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024