صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دستور وزیر ورزش و جوانان برای مولدسازی به سود «ورزش و جوانان»

پنجاه و هشتمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، از ساعت ١۵:٣٠ بعدازظهر امروز پنجاه و هشتمین جلسه شورای معاونین به مدت چهار ساعت با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

در ابتدای این جلسه پس از ارائه گزارش توسط معاونین از فعالیتهای انجام شده، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و سه تن از مدیران زیر مجموعه صندوق با حضور در جلسه شورای معاونین درباره عملکرد صندوق گزارشی ارائه کردند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در راستای حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان باید پویا باشد، از این صندوق خواست برای حمایت از جوانان در کنار پیشکسوتان و قهرمانان وارد عمل شود.

دکتر سجادی نیز همچنین با تاکید بر لزوم مولدسازی، از مدیران صندوق خواست از این مولدسازی به سود ورزش و جوانان استفاده کنند.

پس از پایان این بخش از شورای معاونین، حکم حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از سوی وزیر ورزش و جوانان اعطا شد.

در بخش پایانی جلسه شورای معاونین نیز مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد خبرگزاری برنا نیز گزارشی از عملکرد این خبرگزاری تشریح و پیشنهادهای خود را برای مدیریت بهتر این خبرگزاری ارائه کردند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۷۹۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۳۱     ساعت: ۲۰ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024