صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تاکید شد؛

حمایت از آذربایجان غربی برای میزبانی باشکوه از مسابقات والیبال قاره کهن

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود امروز با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی، محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل دفتر بین‌الملل و سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

داورزنی رییس فدراسیون والیبال در این جلسه گزارشی از شرایط میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم‌های شرکت کننده، نحوه اسکان و نقل و انتقال تیم‌ها در مدت برگزاری مسابقه ارائه داد.

بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: سالن برگزاری مسابقات درحال آماده‌سازی است و بخش‌هایی که نیاز به تعمیر و بازسازی داشت درحال انجام است. مسئولین استانی علاقه‌مند به این میزبانی هستند و با تشکیل یک ستاد توسط استاندار همه مسئولین پای کار آمده‌اند تا بتوانیم بهترین میزبانی را از مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.

سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان همیشه به کسب میزبانی‌ها توسط رشته‌های مختلف اهتمام و توجه دارد و برای این مسابقات نیز سعی خواهیم کرد که در حد توان به آذربایجان غربی کمک کنیم. قطعا حضور ۱۸ تیم خوب والیبال آسیا در ارومیه اتفاق مهمی را برای توسعه این رشته در کشور رقم خواهد زد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۸۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲     ساعت: ۲۰ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024