صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان:

چهارمین جلسه « کمیسیون تخصصی مشارکت های اجتماعی و هویت جوانان » برگزار شد

چهارمین جلسه « کمیسیون تخصصی مشارکت های اجتماعی و هویت جوانان » با حضور سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان و اعضای کمیسیون با محوریت بررسی پیش نویس سند راهبردی مشارکت نهادمند اجتماعی نسل جوان برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، چهارمین جلسه « کمیسیون تخصصی مشارکت های اجتماعی و هویت جوانان" یکی از کمیسیون های ششگانه ذیل ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، صبح امروز با حضور مجدالدین معلمی رئیس کمیسیون، علی پارسانیا سرپرست اداره مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان به عنوان دبیر کمیسیون و دیگر اعضا، در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پارسانیا در این جلسه عنوان داشت: سند راهبردی مشارکت نهادمند اجتماعی نسل جوان توسط کمیته مشارکت اجتماعی تدوین شده است و در این جلسه قصد داریم به بررسی این سند پرداخته و به جمع بندی برسیم.

گفتنی است در کمیسیون تخصصی مشارکت های اجتماعی و هویت جوانان که اعضای آن متشکل از نمایندگان دستگاه های متولی حوزه جوانان و اساتید صاحبنظر است تلاش می شود مهمترین چالش های حوزه مشارکت جوانان بررسی شده و از طریق ظرفیت شورای عالی جوانان اقدامات لازم برای بهبود عملکرد در این حوزه صورت پذیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۰۷
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۱ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024