صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

یک پست مهم مدیریتی در استقلال همچنان خالی است!

باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی نام مدیررسانه ای جدید خود را اعلام نکرده است.

 به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، کاروان استقلال باید عصر امروز و پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی، با پروازی راهی آبادان شود تا برای برگزاری اولین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر، به مصاف صنعت نفت برود.

با توجه به زمان پرواز کاروان استقلال، بدون شک جواد نکونام قادر به حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه نیست و برای شنیدن صحبت های سرمربی آبی پوشان باید تا پایان دیدار نخست منتظر ماند.

اما در این میان، تاکنون هیچ فردی برای تصدی یکی از پست های مهم و حساس باشگاه که تا آخر فصل مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار می گیرد، انتخاب نشده و این موضوع در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

انتخاب مدیررسانه ای استقلال که از جمله مهمترین پست های مدیریتی باشگاه به شمار می رود، در سالهای اخیر همواره از جمله مسائلی بوده که کنجکاوی هواداران را به دنبال داشه است ولی تا این لحظه هنوز شخصی برای این سمت انتخاب نشده است.

فصل گذشته این مسئولیت به محمدحسین زرندی داده شده بود و در فصل قهرمانی استقلال نیز محمد نوری‌فر در سمت مدیررسانه ای آبی ها انجام وظیفه کردند ولی این پست تاکنون و برای لیگ بیست و سوم خالی مانده است.

باید دید فردا و در پایان دیدار برابر صنعت نفت، چه کسی به عنوان مدیررسانه ای استقلال، جواد نکونام را در نشست خبری همراهی خواهد کرد. البته ممکن است سرمربی آبی ها به تنهایی راهی کنفرانس مطبوعاتی شود و شاید هم کلا از خیر حضور در نشست بگذرد!

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۸     ساعت: ۱۴ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024