صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نفت رقیب مورد علاقه خارجی‌های استقلال

در تقابل های لیگ‌برتری استقلال و صنعت نفت آبادان بازیکنان خارجی نقش پررنگی داشته اند.

به گزارش” جهانی پرس از ورزش سه” دیدارهای استقلال و صنعت نفت جز مسابقاتی است که در طول تاریخچه تقابل این دو تیم گل‌های زیادی رد و بدل شده است و گلزنان خارجی زیادی در این مسابقه نام خود را ثبت کردن‌اند.

گوران یرکویچ مهاجم اسبق آبی‌پوشان در یازدهمین دوره لیگ برتر موفق شد دروازه صنعت را باز کند و در پیروزی ۲-۱ استقلال سهیم باشد.

استقلال در دوازدهمین دوره لیگ برتر در حالی که از حریف آبادانی خود عقب بود با گل‌های توزی و جانواریو موفق به کامبک و کسب ۳ امتیاز مسابقه شد.

 

هجدهمین دوره لیگ برتر با برتری سه بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید که همام طارق عراقی موفق شد یکی از گل‌های استقلال را به نام خود ثبت کند.

در نوزدهمین دوره لیگ برتر یکی از پرگل‌ ترین بازی ها رقم خورد و‌ استقلال استراماچونی موفق شد با ۵ گل تیم‌اسکوچیچ را شکست دهد، دیاباته و میلیچ با گلزنی در این مسابقه در این پیروزی پرگل سهیم بودند، همچنین دیاباته در بازی برگشت موفق‌ به گلزنی در آبادان شد.

آخرین گلزن خارجی استقلال مقابل صنعت نفت کوین یامگا بود که فصل گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را باز کرد، او با حضور در استقلال و به احتمال فراوان بازی در خط حمله آبی‌ها این شانس را دارد تا بار دیگر دروازه نفتی ها را باز کند،دیگر بازیکن خارجی استقلال منتظر محمد است که با توجه به حواشی اخیر بعید است که او مقابل نفت به میدان برود تا شانس گلزنی داشته باشد.

در‌ تیم صنعت نفت نیز فونیکه سی و جاسم کرار سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه خود دارند.

دیدار استقلال و صنعت نفت به میزبانی آبادانی ها پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۶۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۹     ساعت: ۱۰ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024