صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دردسر دوباره: بارسا در جذب این ستاره مشکل دارد!

جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، حتی به صورت قرضی هم نیاز به جدایی حداقل دو بازیکن از بارسلونا دارد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، بارسلونا به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن فلیکس است و حتی مذاکراتی را هم برای این کار انجام داده اما هنوز به نتیجه نرسیده است. 
وضعیت مالی و مشکلاتی که بارسا در چند فصل اخیر با آنها درگیر بوده همچنان دردسرهایی را برای این باشگاه به همراه دارد و باعث شده که آنها نتوانند به راحتی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های مدنظرشان تلاش کنند. 
روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است امروز مدعی شده که آنها چاره‌ای جز فروش چند بازیکن برای جذب فلیکس ندارند اما هنوز و در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند. 

این روزنامه تاکید دارد که جدایی کلمنت لنگله و یک بازیکن دیگر برای بارسا کافی است تا بتواند قرارداد فلیکس را به صورت قرضی ثبت کند و بند خرید او را در تابستان سال آینده فعال کند. 
پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ 31 آگوست (نهم شهریور) بسته خواهد شد و با وجود این که لنگله پیشنهاداتی هم دریافت کرده اما هنوز مشخص نیست که بارسا موفق به فروش او شود و این وضعیت می‌تواند آنها را از فلیکس که شرایط خوبی هم در اتلتیکو مادرید ندارد و به نیمکت تبعید شده است دور کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۱ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024