صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عصبانیت لیورپول از الاتحاد: بی‌خیال صلاح شو!

باشگاه لیورپول اعلام کرده که تصمیمی برای فروش محمد صلاح و جو گومز با وجود دریافت پیشنهاد از الاتحاد ندارد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، هفته گذشته شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه الاتحاد به جذب صلاح و تلاش آنها برای وسوسه کردن او و قبول این پیشنهاد منتشر شد و کار حتی تا جایی پیش رفت که بسیاری بازی برابر نیوکسل را آخرین حضورش در میدان با پیراهن لیورپول دانستند. 
با این حال، کلوپ پیش از این بازی اعلام کرد که تمامی این اخبار شایعه است و این بازیکن قرار نیست به این زودی از جمع بازیکنان لیورپول جدا شود و حداقل تا پایان فصل جاری در این تیم حضور خواهد  داشت. 
این اظهارات هم باعث ناامیدی مدیران الاتحاد نشد و آنها همچنان سعی دارند که این ستاره مصری را با وعده‌های جذاب برای پیوستن به لیگ عربستان و حضور در این تیم متقاعد کنند و این موضوع درباره گومز هم صدق می‌کند. 

این شرایط باعث شده که لیورپول به مدیران الاتحاد هشدار دهد که هیچ تصمیمی برای فروش این دو بازیکن ندارد و تلاش آنها برای به خدمت گرفتن صلاح و گومز در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی کاملا بیهوده است و راه به جایی نخواهد برد. 

صلاح نقش مهمی در خط حمله تیم کلوپ بازی می‌کند و گومز هم با وجود این که فصل گذشته تنها در 15 بازی در ترکیب اصلی لیورپول در لیگ برتر به میدان رفت اما انتظار می‌رود که امسال فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۳۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۷     ساعت: ۱۱ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024