صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سقف بودجه مس کرمان را به مخمصه انداخت

ستاره‌های تیم مدعی، یکی یکی می‌روند!

باشگاه مس کرمان به خاطر قانون سقف بودجه به یک بحران عجیب افتاده است؛ نارنجی پوشان هرروز کم‌ستاره‌تر می‌شوند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، مس کرمان که از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد، برای بازگشت به سطح بالای فوتبال ایران تیمی قدرتمند را بست. مسی‌ها در مسیر حضور در لیگ یک مشکلات زیادی را تجربه کردند و با تحولاتی نیز مواجه شدند.

نارنجی پوشان فوتبال با جذب چند ستاره مطرح باسابقه حضور در لیگ برتر نشان از تیمی قدرتمند پیدا کردند که برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند. آنها اما به واسطه قانون سقف بودجه به یک بحران عجیب افتادند و همین مسئله باعث شده هرروز ضعیف‌تر شوند.

مسی‌ها که اخیرا با تحولات مدیریتی نیز مواجه شده‌اند، به واسطه عبور مبالغ قراردادهایشان از سقف بودجه نتوانستند قرارداد تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی را ثبت کنند و کارت حضور در بازی آنها را بگیرند. در این شرایط امیری خراسانی مدیرعامل جدید باشگاه مس برای برطرف کردن بحرانی که از مدیریت قبل برایش باقی مانده بود، پیشنهاد کاهش قرارداد اعضای تیم را ارائه کرد اما این درخواست با مخالفت عده‌ای از نفرات و به خصوص بازیکنان مطرح مواجه شد.

 

از این رو بازیکنانی که به تازگی با قراردادهای خوب به مس کرمان رفته بودند، با باشگاه توافقی برای کاهش قرارداد نکردند و به صورت دو طرفه قرارداد خود را فسخ کردند. عماد میرجوان مهاجم باتجربه مسی‌ها اولین نفری بود که قراردادش را فسخ کرد. بعد از این او چنین ماجرایی برای برخی بازیکنان دیگر هم اتفاق افتاده است.

از باشگاه مس کرمان خبر می‌رسد که علیرضا ابراهیمی، مدافع سابق پرسپولیس، امیرحسین یحیی‌زاده هافبک سابق ملوان و یکی دو نفر دیگر هم در صف انتظار برای فسخ قرارداد هستند.

بی‌شک چنین شرایطی برای تیمی که هدفش صعود به لیگ برتر است، خوب نیست اما مدیران تازه وارد باشگاه مس کرمان با توجه به اتفاقاتی که در بحث قرارداد در گذشته رخ داده، چاره‌ای جز کاهش مبالغ یا فسخ قرارداد برخی نفرات ندارند تا بتوانند تیم خود را مدیریت کرده و مشکلات را پشت سر بگذارند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۲۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۱     ساعت: ۱۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024