صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نبیل باهویی در تمرین پرسپولیس حاضر نشد

تمرین روز گذشته پرسپولیس در شرایطی برگزار شده که همه در انتظار رونمایی از مهاجم سوئدی تازه وارد این تیم بودند که این موضوع به انجام نرسید.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، نبیل باهویی مهاجم سوئدی که سابقه بازی در لیگ ستارگان را در کارنامه دارد، جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که البته جنجالی نیز شده است.

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس در آخرین ساعاتی که برای ارائه لیست آسیایی خود فرصت داشت، این مهاجم سوئدی را به عنوان خرید خود معرفی کرد، کادرفنی و خصوصا یحیی گل محمدی نسبت به آن موضع گرفته و مدعی شدند که باهویی گزینه آنها نبوده است.

با این حال این خرید نهایی شد و بامداد جمعه نیز در تهران حضور یافت. با این حال با گذشت بیش از 24 ساعت از حضور باهویی در تهران و در شرایطی که این تیم خود را مهیای دیدار حساس برابر النصر عربستان خواهد کرد و تمام دغدغه کادرفنی و همچنین هواداران در پست مهاجم است، این بازیکن در تمرین روز گذشته سرخپوشان نیز شرکت نداشته است.

 

در این ارتباط گفته می شود باهویی بعد از انجام تست پزشکی (امروز) در تمرینات تیم حاضر خواهد شد. با این شرایط اما بعید است که کادرفنی روی او برای دیدار با النصر ریسک کند و باهویی اولین بازی تیم مقابل النصر را در رقابت های آسیایی از دست خواهد داد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۶     ساعت: ۱۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024