صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کیومرث هاشمی:

موظف هستیم که راه شهدا را آنطور که شایسته است ادامه دهیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای دینی زیادی را به همراه داشت و بعد از سالها نمی توان افتخار آفرینی و از خود گذشتگی تمامی کسانیکه در جنگ از جان، مال و خانواده خود گذشتند را از یاد برد و نادیده گرفت، پس در همین راستا همه موظف هستیم تا راه شهدا را آنطور که شایسته است ادامه دهیم.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم‌ها موجب می‌شود تا دلها به هم نزدیکتر و حس و حال دوران دفاع مقدس بار دیگر یادآوری شود.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس برای کشور سازندگی، آبرو و اتحاد را به همراه داشت، دوران پرافتخاری بود و تمامی لحظات آن زمان آموزش برای همه‌ی جوانان به همراه خواهد داشت و مهمتر از همه هویت و ماهیت دینی هشت سال دفاع مقدس است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای دینی زیادی را به همراه داشت، افزود: بعد از سال‌ها نمی‌توان افتخارآفرینی و از خود گذشتگی تمامی کسانیکه در جنگ از جان و خانواده خود گذشتند را از یاد برد و نادیده گرفت، پس در همین راستا همه موظف هستیم تا راه شهدا را آنطور که شایسته است ادامه دهیم.

کیومرث هاشمی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌های مختلف قصد نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش کردند تا وحدت و انسجام را از مردم ایران بگیرند ولی موفق نشدند به اهداف خودشان دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان وارث هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: همه‌ی ما مقابل شهدا، جانبازان و آزادگان مسئول هستیم و باید تلاش کنیم تا جوانان با مقوله جنگ بیشتر آشنا شوند. این مهم با بیان ناگفته‌های جنگ به جوانان محقق خواهد شد و اگر خاطرات جنگ برای نسل جوان بازگو نشود در واقع به این نسل خیانت کردیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با توجه به اینکه جنگ تمام شده است وظیفه ما این است در سنگر دیگری به نام سنگر فرهنگی وارد عمل شویم و در این حوزه به کمک کشور بیاییم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۹۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۳     ساعت: ۱۴ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024