صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
هاشمی:

در دو حوزه ورزش و جوانان باید کارگروه مشترک تشکیل شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش و جوانان باید کارگروه مشترک تشکیل شود و در این خصوص معاونت‌های مربوطه با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد هماهنگ خواهند شد تا با تشکیل کارگروه بتوان به تبادل نظر در جهت رشد ورزش پرداخت.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با دبیر شورای مناطق آزاد کشور که با هدف توسعه همکاری دوجانبه برگزار شد، کیومرث هاشمی اظهار داشت: این دیدار را به فال نیک می‌گیرم  چون با ظرفیت‌های مناطق آزاد می‌توان کارهای بزرگی در دو حوزه جوانان و ورزش انجام داد و با امضای تفاهم نامه جامع باید در بخش جوانان از گذشته فعال‌تر شویم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص جوانان اظهار کرد: باید بستر فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم شود و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ورزش و جوانان باید کارگروه مشترک تشکیل شود، اظهار داشت: در این خصوص معاونت‌های مربوطه با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد هماهنگ خواهند شد تا با تشکیل کارگروه بتوان به تبادل نظرات در جهت رشد ورزش پرداخت.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید ارتباط مناطق آزاد و فدراسیون‌ها براساس یک ساختار مشترک و ضابطه‌مند تعریف شود و جا دارد از حمایت‌های دبیرخانه مناطق آزاد به جهت توجه به بخش ورزش در سال گذشته تشکر کنم.

در ادامه نشست عبدالملکی دبیر شورای عالی  مناطق آزاد ضمن تبریک به وزیر ورزش و جوانان به جهت خدمت دوباره به جامعه ورزش اظهار کرد: در مناطق آزاد امکانات خوبی داریم و تلاش داریم تا زیرساخت‌های مناسب تری را ایجاد کنیم  که در همین راستا می توانیم در ۴٨ منطقه آزاد و ویژه در خدمت دو حوزه ورزش و جوانان باشیم.

وی تصریح کرد: با هم‌افزایی با وزارت ورزش و جوانان می‌توانیم قدمهای مثبتی در جهت رشد و پیشرفت ورزش کشور برداریم.


در این نشست، گروسی مدیرعامل مناطق آزاد ماکو و خلیل آبادی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد  نیز حضور داشتند و بر حمایت و همکاری دو جانبه با وزارت ورزش و جوانان درخصوص انجام پروژهای مشترک  بزرگ ورزشی تاکید کردند.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۴۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۹     ساعت: ۱۲ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024