صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

قطعی شد: بازی خداحافظی لئو مسی در بارسلونا!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، تایید کرد که لیونل مسی قطعا در یک بازی خداحافظی با پیراهن این باشگاه به میدان خواهد رفت.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، مسی در حالی مجبور به ترک باشگاه بارسلونا شد که انتظار چنین اتفاقی را نداشت و گرفتن این تصمیم پیش‌بینی نشده برایش بسیار دشوار بود. 
این ستاره آرژانتینی به دلیل شرایط مالی بحرانی بارسا نتوانست قراردادش را با آنها تمدید کند و در نهایت راهی پاری سن ژرمن شد و پس از پایان مهلت قراردادش با پی اس جی هم تصمیم گرفت به باشگاه سابقش برنگردد و فوتبال اروپا را ترک کند. 
او در حال حاضر در اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا توپ می‌زند اما در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره احتمال بازگشت او به بارسا برای برگزاری یک بازی خداحافظی به گوش می‌رسد که حالا دکو آنها را تایید کرده است. 

مدیر ورزشی جدید بارسا در این باره گفت:« من فکر می‌کنم یک بازی خداحافظی برای او برگزار خواهد شد اما شاید این دیدار در ورزشگاه جدید و زمانی که همه چیز تکمیل شد برگزار شود. او همیشه بزرگترین اسطوره این باشگاه خواهد بود. بارسا اسطوره‌های زیادی مانند کرویف و رونالدینیو داشته اما مسی احتمالا بزرگترین اسطوره ما خواهد ماند. 
این بازیکن قطعا یک بازی خداحافظی با پیراهن بارسلونا برگزار خواهد کرد اما هنوز نمی‌دانیم که برگزاری این مسابقه دقیقا در چه زمانی امکان پذیر خواهد بود. او در حال بازی است و من امیدوار هستم که چندین سال دیگر هم در فوتبال بماند چون افرادی که فوتبال و او را دوست دارند، از دیدنش در زمین خوشحال خواهند شد.» 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۷     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024