صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معرفی ستاره محبوب کین: عاشق بازی با او هستم!

هری‌کین، ستاره بایرن مونیخ، بیشتر از هر کس از بازی در کنار لروی سانه لذت می‌برد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، کین از زمان ترک تاتنهام و پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به ستاره اصلی این تیم تبدیل شده است. 

این بازیکن در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر هایدنهایم هم موفق شد بار دیگر دو گل به ثمر برساند تا روند جذاب و خارق‌العاده گلزنی‌اش را همچنان ادامه داده باشد و به رکورد 17 گل زده در بوندسلیگا در هفته یازدهم برسد. 

او همچنین در بین بازیکنان این تیم هم از محبوبیت خاص و ویژه برخوردار است و خیلی زود توانسته رابطه بسیار خوبی را با هم تیمی‌هایش و خصوصا آلمانی‌های بایرن شکل دهد که توجه بسیاری از هواداران این تیم را جلب کرده است. 

 

اما کین در پاسخ به این سوال که بیشتر از هر کس دوست دارد در کنار چه بازیکنی در زمین بازی کند گفت: «بازی کردن کنار این پسرها واقعا جذاب و سرگرم کننده است. من عاشق بازی کردن با لروی سانه هستم. ما رابطه بسیار خوبی در درون و بیرون زمین با هم داریم. او بازیکن و انسانی فوق‌العاده است.»

این ستاره انگلیسی با کمک دیگر بازیکنان بایرن از جمله سانه تا به حال موفق شده 21 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و به اولین بازیکنی در تاریخ بوندسلیگا تبدیل شود که به رکورد 17 گل در 11 بازی دست پیدا کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۶۳۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۱     ساعت: ۱۰ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024