صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

طعنه به فوتبال انگلیس: حسرت این ستاره را می‌خورید!ً

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که فوتبال انگلیس خیلی زود دلتنگ هری کین خواهد شد.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، کین پس از سالیان طولانی حضور در تاتنهام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و راهی بایرن مونیخ شود. 
او از زمان حضورش در این تیم به یکی از ستاره‌های اصلی ترکیب بایرن مونیخ تبدیل شده و عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشته که توانسته است خیلی زود خودش را با شرایطی که در آلمان دارد وفق دهد. 
این در حالی است که تاتنهام در این فصل عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته اما در چند هفته اخیر با افت فاحشی روبرو شده که آنها را از جایگاهشان در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دور کرده است. 

ماتئوس از این که این ستاره انگلیسی راهی فوتبال آلمان شده بسیار خوشحال است و باور دارد که لیگ برتر و فوتبال انگلیس خیلی زود متوجه جای خالی این بازیکن خواهند شد. 
این اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان در گفتگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت:« انتقال زیبایی بود! نه تنها برای بایرن مونیخ، بلکه برای کل بوندسلیگا و فوتبال آلمان. من فکر می‌کنم که هواداران انگلیسی خیلی زود دلتنگ هری کین در لیگ برتر خواهند شد چون گلزنی او فوق العاده است! این رکورد جدیدی در آلمان و تاریخ به حساب می‌آید.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024