صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مصدومیت تلخ ستاره بارسا همه را تحت تاثیر قرار داد

شوک به فوتبال اسپانیا: همه در کنار گاوی!

مصدومیت گاوی، ستاره اسپانیایی بارسلونا، پیروزی تیم ملی این کشور را تحت الشعاع قرار داد و بازیکنان این تیم را به شدت ناراحت و نگران کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، روزی که قرار بود به یکی از بهترین روزهای لوئیس دلافوئنته از زمان حضورش در دنیای مربیگری باشد، به یکی از غم‌انگیزترین‌های آن تبدیل شد. 

مصدومیت شدید و جدی گاوی باعث شد که او از هر لحاظ در شرایط بدی قرار بگیرد. این مربی از نظر ورزشی یکی از مهره‌های کلیدی تیمش را از دست داد و از نظر شخصی هم یکی از بازیکنان محبوبش را دیگر در اختیار نخواهد داشت. 

سرمربی اسپانیا که به وضوح تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته و به شدت ناراحت بود، پس از پایان این بازی گفت:« ما باید منتظر جواب آزمایشات باشیم. اما نگران هستیم. این تلخ‌ترین پیروزی‌ای است که من تجربه کرده بودم.»

 

مصدومیت گاوی رختکن تیم ملی اسپانیا را هم در شوک فرو برد چون هم این پسر را دوست دارند. هم تیمی‌های او از بارسلونا و حتی رقبایش در رئال مادرید ناراحت بودند. بوسه خوسلو وقتی گاوی به سمت رختکن می‌رفت گویای جو حاکم بر رختکن تیم ملی بود، رختکنی که بین دو نیمه انگار مراسم عزاداری در آن برپا بود. 

پدر همان زمان هم مشخص بود که این مصدومیت بسیار جدی است و بسیاری معتقد بودند که احتمالا رباط صلیبی پای او پاره شده است. این خبر به احتمال زیاد در ساعات آتی روز دوشنبه اعلام خواهد شد. 

هواداران روی سکو زمانی بسیار نگران شدند که خوشحالی فران تورس با پیراهن شماره 9 گاوی در دست را دیدند. او در این باره گفت: «این پیروزی به‌خاطر مصدومیت گاوی برای ما تلخ شد. امیدوارم که او قوی بماند و هرچه زودتر روند درمانش را طی کند. ما از میزان مصدومیت خبر نداریم اما می‌دانیم که گاوی جنگجو است.» 

لحن حرف زدن او به خوبی شرایط تمامی بازیکنان را نشان می‌داد و هیچ یک از بازیکنان نمی‌توانست به درستی و احساساتش را نشان دهد چون همگی به شدت ناراحت بودند. 

جدای از ابراز احساسات عمومی، تمامی بازیکنان در رختکن سعی کردند در کنار این ستاره بارسلونا باشند. او در پایان بازی از زمانی که با اشک و گریه مجبور به ترک زمین شد آرام‌تر بود. گاوی سپس سوار ماشینی شد تا به سمت مادرید برود و از آنجا در ساعات ابتدایی صبح دوشنبه برای انجام آزمایش راهی بارسلونا شود. 

تیم پزشکی بارسلونا شرایط مصدومیت او را با دقت بررسی خواهند کرد، هرچند همین الان هم اخبار مربوط به آزمایش اولیه حاکی از آن است که این باشگاه باید ادامه فصل را بدون یکی از بهترین بازیکنانش سپری کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۰۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024