صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مهمان امروز(صباح جدید)شبکه العالم:

قهرمان کشتی ایران که با اسراییل مسابقه نداد

محمد حسین محمودی قهرمان کشتی گیر ایرانی که از مسابقه با کشتی گیر اسراییلی امتناع کرد مهمان امروز صباح جدید شبکه العالم است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی معاونت مرزی رسانه ملی ورزشکاران ایرانی که به نمایندگی از جامعه ورزشی هیچگاه در میادین ورزشی رژیم غاصب و اشغالگر و کودک کش اسراییل را به رسمیت نمی شناسد.کشتی گیر ایرانی محمد حسین محمودی با حضور در برنامه  امروز صباح جدید از دلایل امتناع خود از رویارویی با کشتی گیر اسراییلی گفت.وی علی رغم همه تلاش های خود برای کسب مدال جهانی و افتخار برای ایرانیان وقتی در قرعه کشی با حریف اسراییلی مواجه شد از رویارویی با وی امتناع کرد و شرف و انسانیت  را به جای رسیدن به مدال طلای جهانی ترجیچ داد.

در این برنامه همچنین گفتگویی با امیر رضا عزیزی که وی نیز  در رشته تیر و کمان از مسابقه با حریف اسراییلی امتناع کرد از طریق اسکایپ انجام شد.در این برنامه ارتباط مستقیم با رایه عروق از شهر جنین فلسطین برقرار شد و حال و هوای آخرین اخبار  از غزه و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی گزارش شد. با گذشت بیش از چهل روز  از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسی و بالا رفتن آمار شهدای کودک و زن در بخش بعدی این برنامه نیز ارتباط مستقیم با سلیم اویس مشاور رسانه ای دفتر خاورمیانه یونیسف از اردن برقرار شد و گزارشی از واکنش یونیسف و اقدامات صورت گرفته نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در ارتباط با کشته شدن کودکان و زنان ارایه شد.

صباح جدید به تهیه کنندگی محمد فهمی و سردبیری محمد علوی با اجرای سوسن الرجب ساعت10صبح به طوز زنده به روی آنتن شبکه العالم رفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۵۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱     ساعت: ۱۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024